tisdag 29 maj 2007

Sierran och Bass

En bildsamling från idag tagna bilder, temat är den nyligen uttagna Sierran och min vovve, Bass!








---HUND!---







Vill tillägga lite utav ett "OT" att jag var nere på Kinda Sparbank och fixade Internetbank och bara för att själv få lite uppsikt av hur min ekonomi såg ut så frågade jag mig för lite. Hon tog upp en lista på alla konton och sånt, var runt 10 st. varav 2 var låsta (vilket jag redan visste).
"-Eller nej, nu ljuger jag för dig. Det är endast ett som är låst nu. Det andra max-kontot blev upplåst 2001."
Jaaaahaaa?!? Hur mycket finns det på det jäkla kontot då?
"-Värdehandlingar för xxx'xxx kr."
Öööööh.. sätt över skiten till mitt konto dirr kärring! Och gör det snabbt!

Och med fonderna kvar tills jag är 21 så blir det inredning, tvättmaskin, dubbelsäng, soffa, fotöljer, diskmaskin och lite kläder rent utav. Sterio och högtalare till Sierran och lite nya datorprylar kan det också kanske bli. Har funderat länge på att modda lite.. bygga in datordelar i ett akvarium med levande fiskar.

En del har tur ibland.. Jag har det jämt! <3>

Och med de fint valda orden säger jag som alltid:
"So long fuckers!"

Inga kommentarer: