söndag 24 juni 2007

Midsommar, brännskador och Sara<3

Har hänt en hel jävla del under några dagar nu..

Firade midsommar ute hos Frank och Pia under några dagar. Mycket god mat, fylla och bra musik. Helt rätt!

Sara och jag har bestämt att förlova oss! Vi berättade det för alla på festen och alla hurrade för oss, förutom Tommy Törngren som kallade oss "jävla idioter" som vanligt efter en våt kväll! Hahaha!! Han somnade ganska fort efteråt.. hehe

Ska flytta ihop om några veckor, och hon som inte ens trodde att vi skulle komma så långt.. Men nu är det på gång, det är på riktigt nu Sara <3

Iallafall, igår ringde morsan och berättade att lillsyran bränt sig riktigt ordentligt så att jag fick ta mig hem och gå ut med hunden.. Hon hade fått nyligen tillagat kokkaffe över armen. Huden hade bara hängt på henne.. Akutfärd till Linköping blev det, och det hade inte varit grant. Andra gradens bränskada på större delen av vänsta armen. Sara och jag åkte hem till dem idag, och hon låg och sov. Men när hon vaknade var hon lika glad och jävlig som vanligt.. det där lilla charmtrollet :D

Vi grillade GRILLSPJUT!! (ftw!) som var suveränt gott! Efter det så stack morsan och jag ut på en sväng med Sierran på landsbyggden, blev ett antal mil. Haha!! Bara 3 dagar kvar tills uppkörningen, känns bra. Kommer nog inte bli några som helst problem.









Och efter de fint valda orden säger jag som alltid:
"Om man lindar silvertejp runt hamstern så spricker den inte"

Inga kommentarer: