torsdag 22 november 2012

Gran Canaria 2012

Eftersom blogger har förstört användargränssnittet för att blogga så blir inlägget lite provisoriskt tills jag får ordning/hjälp/kan plugga mig till hur man gör.. Bilder far omkring över allt och texten hamnar på ställen man varken vill eller förstår varför.

Sara och jag lyfte från Arlanda den 9 november efter en natt på Park Inn i Stockholm.


























Vi hyrde en bil och var på utflykt då jag i den lilla staden Firgas, högt uppe bland molnen, gick ned på knä och friade till min älskade Sara.

Hon sa Ja, än dock lite rörd så fick jag ta en bild på min blivande!
tipsar om Sara's egna inlägg om denna dag!
















Bilden som får avsluta våran underbara semester ihop, tack

1 kommentar:

morsan sa...

Turturduvor, ni är så fina tillsammans. Jag är så stolt över er ska ni veta. Jag önskar er allt gott här i livet. Du Tobias har varit med om så mycket negativt i ditt liv. Men detta har stärkt dig, så att du har blivit den du är i dag. Du är helt underbar. Enligt min mening har du sådant civilkurage att du ibland kan vara i fara. Var rädd om dig och om din kära Sara.