torsdag 24 maj 2007

Tummen upp!



Idag gjorde jag MMA tentan! Tror att jag har ett eller två fel.
Fick bekräftat att Sara och Jag får lägenheten i Berga också! FAN SÅ NAJS!
En 3:a på 82 m²


(Och som syns ganska tydligt så finns det gott om plats för en eventuell gäst/fest?)

Nu känns allt riktigt bra! Mina Fonder och Aktier har totalt skjutit i höjden och jag behöver egentligen inte jobba på ett bra tag! Men det vill jag, hålla mina Super Elitsoldat Svetskunskaper vid liv (samt prövningarna?) Hahaha!
Kanske går åt en del pengar nu också, Sierran har stått still lite för länge för att den ska vara körduglig direkt. Svårt att tänka mig.. (Muhahaha!)

Så imorn gör jag sista dagen i skolan i utbildande syfte! Det blir ett gratis försök till rostfritt med TIG! Ska vara ledigt hela nästa vecka och springa på banken, körskolan och fixa med Sierran.
En hel vecka i Kisa, så underbart.. förutom Fredag dock, då det är avslutningsgrillning hemma hos Professorn, det är i Anti-utbildnings syfte! haha

I'LL SEE THE LIGHT TONIGHT!

Och med de fint valda orden säger jag som alltid:
"Finns bara 3 saker som överlever en atombomb! bakterier, kackerlackor och hårdrockare!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Lägenheten Fisk!!!!
NICE med en 3a i berga ;) . lilla fisk har blivit STOR!! Lycka till me körskolan,jag vet hur klurigt de e ;). Hoppas det blir bra med allt, du är ju stora GRABBEN nu!!
så glad för din och saras skull =) lycka till med allt Mannen :D krams Plingplong Linn ;)

Anonym sa...

wiiiie, svetsa. min far gör det :D (hahha skrytarN^ jag e då >.<)