fredag 1 juni 2007

Elitsoldat or not, idag avgörs det!

Idag är det den 1 Juni, idag är det "skolavslutning" för oss Internationella Rörsvetsare!
Jag ska väl snart krypa i kojs snart för att runt 11-12 få besök av Marco. Klockan 13 ska vi typ befinna oss på skolan om vi törs för att grilla med Montico personal (ehrm..)

Aja, avslutningsfest kl 19 hos Andreas ftw!

Jag har röjt med mig Sara till Eksjö också, så vi har varit i lägenheten sedan igår (torsdags) eftermiddag. Var halvan upploppet inne på Systemet när jag var där btw.. En mycket mörkhyad man som var riktigt full som absolut inte skulle gå där ifrån förens de anställda hade erkännt att de var rasister och låtit honom köpa öl.. på engelska? geez vilket liv det var, jag ringde snuten direkt när jag kom ut. De hade redan fått in tipset! hehe

Har småfunderat på lite grejer som jag ska göra klart i sommar och som jag ska börja tillverka.. som hobby. Först ska jag bygga en/två grindar åt familjen Törngren/Palménius.

För det andra och tredje så har jag tänkt på en grej ett längre tag, att bygga in en snuskigt bra dator i ett akvarium. Levande fiskar skall befinna sig i givetviss! Redan skissat lite och kollat upp fakta angående detta. Som det tredje så ska en sprillans ny sterio och högtalarsystem befinna sig i Sierran innan Juli månad är slut.

Vi syns imorn era fuckers! =D

Inga kommentarer: