onsdag 27 juni 2007

Kuggad..

Fuck.. En sur gubbe med en förbannad röst.. rolig start?
Bilen jag fick köra var en volvo s50.. eller nåt sånt.

Helt ovan vid bilen och förska gången jag ens besöker staden Värnamo..
Fick börja med att backa bilen runt en kurva, eftersom jag var så ovan vid bilen med allt vas gas, bromsar och koppling heter så kom jag över lite för mycket på vänstra väghalvan.

All körning i staden sedan gick bra, även på landsvägen och motorvägen.

Han sade till mig att svänga till vänster lite längre fram, så jag släppte upp gasen och började trycka ner bromsen lite. Inget hände.. Jag började närma mig kurvan, så jag tryckte ner bromsen lite till.. Den började knappt bromsa.. Vid den tidpunkten hade jag kommit nära svängen och fick trycka ner hårdare och snabbare och det blev en hastig inbromsning tyckte gubben..

Aaaaah!! Så det blev 3 felanmärkningar och ett uteblivet körkort..

Bara boka en ny tid och träna att köra andra bilar eller något.

Och så säger jag som jag vill:
"HELVETES FÖRBANNADES JÄVLA SKIT!!!"

Inga kommentarer: