torsdag 21 juni 2007

Uppkörning i Värnamo

Jaaahaaap! Då var teorin klarad iallafall.. Bara det att vägverket har världens sämsta service ta mej fan! Även att det är sommar så ska man inte behöva vänta 3-4 månader på en uppkörningstid för helvete!

Aaaah! Bara en jävla tur att jag fick en tid.. satt inloggad på vägverket och provade att uppdatera "De snabbaste lediga tiderna i landet"-listan då det helt plötsligt kom upp en tid i Värnamo (antal mil söder om Jönköping) som jag lyckades boka!! Bara en jäkla tur antar jag..

Så första uppkörningstiden alltså på Onsdag nästa vecka redan! Jag kan inte säga att jag tror att jag klarar det precis.. Körde bil 6 mil i ösregn idag från Västra Harg till Kisa.

Det var så att Helena fyllde 35 idag, så vi besökte min gammla skola för att fira henne. Det var faktiskt kul, ungarna sprang omkring som galningar och Stina (Arne och Helenas hund) sprang efter.

Och.. med de fint valda orden säger jag som alltid:
"Det bästa vi har är.. kyckling.. eller kanske löjrom?"

Inga kommentarer: