måndag 30 juli 2007

Dålig helg

Jaha.. så var det roliga slut kan man väl säga.
Kombination av tidigare kraftigt regn, rullgrus, lera och mina för ögat snygga och breda lågprofilsdäck gjorde att det varken gick att styra eller bromsa. Resultatet?

Katastrof för min ögonsten Sierran!





Efter dessa bilder så är det också svårt för mig själv att förstå att jag inte blev skadad ett dyft..
Inget brutet, inga sår, inga blåmärken.. nej, inte en skråma! Hade en aningen ont efter bilbältet, men det har gått över nu.

Jag har redan bestämt mig för att skaffa en billig vinterbil för att efter nyår sikta in mig på ett projekt i form av en Sierra Cosworth!



*uppdatering: Jag får låna en Nissan Micra under några månader tills ny bil har inhandlats!

Kommer att sälja mitt ljudsystem också! Nära och kära säljer jag hela kitet för 55% av nypriset (ca 25'000kr x0,55) dvs runt 13'500 kr.. eller vid smidig affär runt 12'000!

Läs hela annonsen på Blocket: http://www.blocket.se/vi/12820656.htm?ca=14_s

2 kommentarer:

Fredrik sa...

Du vet att jag lider med dig. Tur att det gick bra för er.

Anonym sa...

Se för fan till att städa ur den där Micran tills du ska köra den!
Annars lär dina kläder lukta av en blandning av stekfett, gamla gummistövlar,motorsågsbensin o
gubbsvett..... ;)