lördag 21 juli 2007

Steriobygge del3

Jaahaa! Då fortsätter vi med del3 i billjudsbygget då.. Lite andra bilder mot slutet också.
Allt har en förklaring.. även denna gång i form av bildtext!

Bror Tommy.. aka CirkelsågFistarN


Ett så gott som cirklat hål..


Ett cirklat hål med Woofer på.. samt cola


Oj oj oj, här börjar det arta sig.. Bara bakstycket kvar att fästa, muuhaa!


"Like a glove!!"


Fan så fint det blir


Var inget fel på spelaren.. var bara vi som jordat lite fel.. hehe


Fullskalig tvätt och fälgdnuggning fick Sierran också!


Tommy är en jävel på det där.. ungefär som att smeka bikinilinje eller?


Grym bild det blev med lite längre slutartid med Sara's kamera!


Nu börjar lite andra bilder då.. Här är.. jaa, det säger jag inte! Det återstår att se.


Här är akvariumet som jag fått av Tommy, datorbygge yeah!


Här är en del av Tommy's gamla Volvo som jag köttat sönder med hammare och vinkelslip!


Här är Blue Ray-spelaren i form av ett PS3


En moddad Cola burk.. Röd sport-flärp!



Och med de fina bilderna säger jag som alltid: end of balls
"Faaaan!! Jag måste raka mig.. fan"

Inga kommentarer: