fredag 5 oktober 2007

Fredag!

Fredag Fredag Fredag!!
Aldrig har en fredag varit så uppskattad från min sida.
Fredagen från detta skift är perfekt!
Förutom att jag kom hem till en väldoftande lägenhet utan att själv behöva anstränga mig!

Sara har under dagen, medans jag gått och slappat på jobbet hunnit med:
*plockat undan
*dammat
*diskat
*damsugit
*tvättat golv
*bäddat
och sett till att hela lägenheten är i fullständig tipp topp!

TACK TILL DIG MIN ÄLSKADE ÄLSKING, DU ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!!

varför fredagen är bra just under detta skift:
-slutar tidigt
-färdig med en arbetsvecka
-färdig med jobbiga skiftet
-eftersom jag jobbar kväll på måndag och bara i fyra dagar så kan jag vara uppe hur länge jag vill över helgen, ju längre.. desto bättre!!

I'm in love!.. with my Sara!

1 kommentar:

Sara sa...

Ja, vist att jag har varit hemma. Men jag har plockat undan, dammat, diskat, damsugit och tvättat golv mellan nio och två. Jag fattar inte hur du kan tro att jag är urvilad!