lördag 12 januari 2008

Vi 3 år! I am Legend och Tascha!

(sara 3 år sedan, hihi)

Sara och jag firade att vi varit ihop i 3 år idag!
Ätit gott, softat och mysat en hel dag!

Hon är helt klart det bästa som hänt mig, förgyller alltid min tillvaro med sin underbara charm, ett underbart skratt och ett hjärta av guld!

Tiden går fort när man har roligt.. 3 år älskling! <3 Runt kl 00 fick vi iallafall för oss att se på en film, det blev en film som kallas I am Legend.

Filmen följer ett välbekant tema med lite experiment som går snett, ett virus som sprider sig bland en stads befolkning och några få... väldigt få överlevande.

I denna film är det Will Smith och hans hund Samantha "Sam" som för övrigt är en Schäfer som har klarat sig undan denna pest. Jag skriver ofta inte om filmer jag sett.. tror inte att det har hänt någon gång? (!) Men det gör jag nu.. För att jag blev så enormt rörd av den.
Jag kände igen mig något enormt i filmen och blev åter igen påminnd av att se ens bästa kompis liv rinna ut och försvinna. Att återspeglas i minnen från förr då vi hade det så bra.. springa omkring i trädgården i Västra Harg.. Jag glömmer dig aldrig min vänn!

Jag glömmer dig aldrig min älskade Tascha!







Inga kommentarer: