lördag 7 juni 2008

Vad gör du när du..

Är sjukskriven?.. Tar en sväng till Mantorp Park till BUG RUN!?.. neh, trodde inte det
Här kommer lite bilder, samt förklaring.. (bildtext)


Här hälsar Tommy en hel hög med 'Baggar' välkomna till Bug Run 2008!


Bilden innehåller en folkabuss med en tillhörande vedeldad bastu.. från Finland..


vw corrado


Bilen eller däcken som lutar?.. kanske var jag som lutade..


Aldrig varit så underhållande att åka Opel på en Volkswagen festival tidigare..
Malin i knät på Tommy samt Jag själv i egen tjock person.. märk väl bakom Malin också! :D


Hamnade i bra sällskap!.. ? Mina killar är friska killar.. :D


BUG RUN!!


Ehrm, känns som att en kommentar ör överflödig


Ja.. Fet buk.. det är jag det.. Vad tänkte jag på?.. eller med?


FET BUK PÅ BUG RUN 2008.. You cant Beat the Feeling =P


Över gränsen??


Malin smakar korv inför publik.. Känns som att det är dags att det får vara nog med bilder nu!
:D

OBS! Vissa bilder kan innehålla starkt material.. men det är ju förstås redan försent att varna för..

Alla bilder är tagna av fotograf Sara Palménius

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur jag sålde min folka när jag hade tillfälle. Jag gillar Tommys brallor...ser ut som nåt man hade i början på femtiotalet. Passar bra bland en massa gamla bilar :)
Härligt att se att ni hade kul!

/Arne