måndag 22 december 2008

Ett julinlägg på beordran kommer lastat..

Med citat från Sara's underbara sortiment av kommentarer: "Ivar's julskit!"

Börjar lite lätt med att Gris-Astran fick sig ett rejält julsug..





Nuså.. blev en ren istället!



Lacken har ju sett sina glansdagar förvisså.. men där speglar sig något i huven iallafall!



Bara nån dag eller så kvar! Sen blir det klapp-klapp-klappar! :D



Bästa bilden.. men det är nåt där!



Ett stjärnskott!



Söt bild, glanset från dioden är frän



Sätter prägel på bilderna.. tomte-gardiner



Här blire jul-rim och massa klappar! :D



Som sagt.. prägel!



En julgris



Massor med fina julkort har Sara, Jag och Astrid fått tack tack



Samt till finalen, min egen prägel.. min bästa julbild! Tack för lånet av kameran Sara
God Jul och gott nytt till eder alla!



Och så säger jag som jag alltid gör:
"En stor mindre olycka kan betraktas som ett smärre mirakel för den odrabbade, och så den andra kan bli den tredje om den första parten vill"

Inga kommentarer: