lördag 2 oktober 2010

V-hargers med god mat, rejäl musik från "lill-sterion" och trevligt sällskap! Sen begav vi oss till Newport.. vilken besvikelse dock, var asmycket folk där så det kunde varit riktigt bra, men av någon anledning gick knappt något ut från baren, vilket resulterade i långa köer och tjuriga gäster. Och sen var det så jääkla varmt och fuktigt där inne. Och nyöppningen av dansgolvet gick sådär, mest med tanke på att de spelade typ absolut music från -95.. Men kvällens händelse, eftersom jag körde, ville jag bara ha en simpel coca-cola och stod och viftade lite med en 50-lapp. Tog ett bra tag innan jag fick någons uppmärksamhet trots att jag stod längst fram. När de tog fram en såndär halvfabrikats apotekarens cola så sa jag ifrån, att jag inte ville ha den. Personen med invandra.. va fan, turk/arab/invandraren sa: "jag bjuder på den" och öppnade den, men jag var inte intresserad så jag sa åter igen: "nej, tack" och började gå där ifrån. Då fick han frispel och kastade omkring colan så det blev dricka över hela bardisken och vände sig om och kastade den allt vad han kunde i handfatet så glasskärvor och drickan flög överallt medans han skrek "JAG SA JU ATT JAG BJÖD PÅ DEN!!".... vilken .. jävla.. idiot..

1 kommentar:

Marcus sa...

Låter som om han var väldigt trevlig...