söndag 11 december 2011




Hehe, råkar alltid ut för något..
men idag jävlar fick jag ge igen! :D

Handlar med Shop Express på Coop
Tog allt i en plastpåse och körde järnet, var bara en kassa öppen och 10 pers i kön typ.

Kön sträckte sig bakåt mot godiset, där jag klämde mig in framför en gubbe där.
Jag sa:
-Här var det lång kö idag
Han sa inget, stirrade bara på mig.
-inte det?
Han var helt tyst och bara stirrade på mig rakt i ögonen.
Jag sa:
-Ska bara klämma mig förbi här så jag kan betala..
varpå han sa irriterat:
-Unge man, kön börjar här!
Jag fattade direkt att han inte visste att jag använde mig av självscanning och sa:
-eh, jaha, och?
Han blev rasande och sa:
-Ja, det begriper du väl att du måste stå i kö som alla andra!!
Jag kände mig enormt nöjd inombords och sa:
-Ja absolut.. eller inte! :D
Jag gick bara förbi alla, satte pistolen i centralen. Betalade och gick :D
Jag titttade på honom hela tiden med ett enormt SMAJL :D
Han var helt röd i ansiktet och bara stod och skakade.
Någon stod och försökte förklara för honom hur det funkade.

Innan jag lämnade butiken så skrattade jag högt och vinkade åt honom.

Hade det varit en pub, eller ute på gatan så hade jag fan fått stryk! :D

OWNED!!!!

Inga kommentarer: