tisdag 5 juni 2012

Arne och Sarah's bröllop!

Då har turen kommit till, ja..
Mig och Sara att vi fick den enorma äran att deltaga vid
Arne och Sarah's bröllop!

Och vilket bröllop sen!
Det var sådär perfekt, romantiskt, underbart och roligt som man bara ser på det i filmer!

Eftersom vi tjänar så in i helvete med pengar så gick Sara och jag all out på att vara så delaktiga som möjligt, vi tog en queensvit på Scandic och klädde upp oss!

..det går ju självfallet hålla det lite mer på jorden, lite minimalistiskt.
att typ gifta sig utomhus utan storslagna dekorationer och lite mer jordnära kan man ju absolut, fast risken är väl att det blir lite varmt så det blir shorts istället för snygga byxor och att det blåser ute så skjortor med mera fladdrar i vinden istället för att sitta prydligt på plats..

Men folk som verkligen älskar varandra vill ge denna tillställning till betraktarna också, de vill verkligen bjuda på allt detta! SÅ TACK!



Vi hade först tänkt oss att matcha varandra, men för mig hamnade valet mer på prestigen att matcha brudparet med slips och brudbukettsknytning!
För att Arne har alltid varit den jag alltid känt så starkt för, som en andra far!



Jag är så jävla stolt över dig Sara! Du är så snygg och så trevlig!
Ditt delmål lyckades med råge också, -22kg till bröllopet! Grattis!



Lyckotårarna sprutade så det blev fuktskador där folk satt!
Väldigt vackert, och vilken bra präst de hade! Alla hörde och det kändes så naturligt, inte stelt som det kan bli. ett ord bara: perfekt!
Den enorma kören som passade perfekt inne i den fina kyrkan sjöng så vackert också.



Alltså, WOW! Vilket par.. Så galet snygg du är Sarah!
Klänningen var väldigt speciell och passade dig enormt!



Lyckans tider, de passar så bra ihop!
Riset haglar! :)



Arne körde själv den eminent passande bilen, klockrent och roligt!



Känslan av högre rang!
Var precis som att se kungen själv komma körandes!



Gentleman hjälper dam ut ur bil :)



Och så började festligheterna, var stormroligt rakt igenom.



Dukningen var perfekt, så sött och fint!



Maten, sällskapet, kärleken och hela stämningen var så omfattande att man hade lyckans tårar i ögonen vääldigt ofta, tur jag inte har smink. Jag som är så jävla tuff i vanliga fall.. pff! :)

Det var fantastiskt, jag vet att alla tyckte det! Tack säger jag, tack!
Avslutar med två bilder som får tala för sig själva





Jag fick förtroendet att låna Sara's Nikon under hela dagen.
Så fotona är tagna av mig själv, även om det inte är toppklass så tycker jag mig lyckats väldans bra! :)

obs: dessa är nedskalade, maila mig vid intresse för originalen: ivarsson_tobias@hotmail.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bara så fin käre Tobias! Du och Sara strålade ikapp med oss, ni var supersnygga!!
Vi drar till Sardinien i morgon men vi ses o hörs snart! Tack för er närvaro, det var så roligt med er där.
Kramar Pappa Arne o Sarah

Fisk sa...

Nice, ha det så fint! Se till att få lite färg också.. inte bara "håll på" hö hö hö :)