fredag 8 juni 2012

Tänkte dela med mig av en sak, det var så att jag till Arne och Sarah's bröllop tänkte hålla ett litet tal och gick och skrev ner små noteringar på lappar på jobbet veckan innan, det blev aldrig något nedskrivet tal för jag kom aldrig igång i mitt "flow", så istället så höll jag ett oskrivet och spontant tal istället.

..Men efter allt skrivande så tänkte jag att det inte skulle bli ogjort, så jag skrev ett telegram ifrån en god vän istället:


Med en hälsning sent omsider, från en lurvig kamrat i lyckans tider.

Jag tänkte nu er dag förgylla, när ni nu era hjärtan fylla.

Med kärlek och hopp för framtiden, så ska ni veta att jag tar upp striden!

Om en plast i eran säng, för att mysa är min poäng!

Nu vill jag inte längre störa, jag ville egentligen bara smöra.

För Arne och Sarah jag tycker om, Jag är ju bara en enkel hund lixom.

Hoppas ni er tårta mosar, nu ska jag somna om och fortsätta gosa!

Jag älskar er!
Med hjärtliga hälsningar från Astrid!


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vår lilla älskling!!