fredag 4 januari 2013

Hälsokoster och diet-tjaffs!

Det råder inget tvivel om att våran kost är på tapeten.
Bröd, potatis, pasta, ris är bland de första grejerna som folk började äta för flera hundra år sedan. De var inte feta.

Folk tycker hit och dit, lägger fram bevis både för och emot åt alla jävla håll.

Jag ska köra en helt ny diet, NFHW

Och det står självklart för:
No Food High Water

Det har bevisats att folk rasar i vikt av att inte äta något alls. Så då är det väl bevisat?

Orkar inte, kör mitt race och använder mig av saker jag märker funkar.

Tog det mig 15 år att lägga på 25 kilo extra så ska jag inte vara så jävla dum att tro att de försvinner igen på någon månad.

Fint akvarium, nu ni fiskar..
Nu blire fight över vattnet i hushållet!!

Med glimten i ögat ;)

1 kommentar:

morsan sa...

JAG kommer att göra ALLT för att gå upp 10 kilo tills den 13:e juli, så det så.