lördag 26 januari 2013

Har igen ork för någon bra bild..
Men i vilket fall.
Tömt garaget idag på soppor och diverse annat skräp. Åkt med allt till tippen och passade då på att plocka med mig Perssons stol.
Slutade med att eftersom MiO inte har lager så fick vi allt åka till Linköping för att fixa en ny, och jag skulle ha lite smågrejer till mina akvarier.

Sen for jag ut till harg för något ärende och konstaterade att det är bra jävla fint med allt vitt på träden, borde ge mig ut oftare!

Gymmet direkt och sen burit in ved och kånkat omkring på grejer.

Nu står jag och gör min egna chilisås och ska snart woka och grejer, kolla på Naruto också. Givetvis

2 kommentarer:

Fisk sa...

Hahaha!! notera att jag verkligen tömt garaget på soppor! :D

morsan sa...

Jag trodde att sopan var i kastrullen........Vad då vitt på träden, nej kolla molnen får du se!!!!!!Snälla bli inte arg, jag är ju bara en liten...