söndag 13 januari 2013

Nu har det hänt grejer..

Alltid stormar det någonstans.

Igår firade Sara och Jag våra födelsedagar tillsammans med våra vänner!
Vi hade gått ihop ett helt gäng tillsammans med bådas familjer och gemensamt köpt ett nytt macroobjektiv till min Sara!
Det är ett skitbra objektiv och hon blev super-glad, mer bilder på hennes blogg antar jag ;)

Jo, dagen innan den.. Det uppdagades att lägenheten var dåligt flyttstädad och vi åkte dit för att: "fixa det sista"..
Men när vi väl började ta tag i de uppenbara så blev det bara mer och mer och mer.. Och det är efter att jag gav hyresgästerna en andra och sista chans att göra rätt för sig då de redan innan hade hoppat över viktiga punkter tidigare.

Sara skrev detta på sin blogg och sen blev det ett jävla liv helt enkelt.
 Jag har fått kontakt av närstående och utomstående (som troligen inte ens har varit där) och påpekat att jag sagt osanningar om skicket lägenheten lämnades i.

Att jag "tog i" för att göra mig dum och förlöjliga någon.
Det gör mig verkligen ledsen och jag mår riktigt dåligt för att folk snackar skit om mig, som att jag skulle avsiktligen sprida falska rykten för att förstöra för någon som varit min vän hela livet, självklart inte.

Jag vet att ni läser min blogg, ville inte göra detta. Men blir självfallet tvungen för att bevisa att jag inte är en lögnhals.
Bilderna är högre upplösta, klicka på dem för att se dem i större version.

 



































3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det ser tämligen skitigt ut!
Men vad kan man vänta av en person som aldrig vill göra rätt för sig.
Han har ju varit skyldig mig 500 kr i flera års tid trots att jag sa till både nu och då. Och jag är inte den ende...
Väx upp!!!
/Arne

Anonym sa...

Fy fan så vidrigt!!

/Daniel

morsan sa...

Detta platsar ju i städsåpan som "rent hus". FY FAN för att tvingas att städa efter såna vidriga skitnäckar. Nej nu har jag inte tid längre, jag ska städa lite för det kommer gäster i morgon.