måndag 3 juni 2013

Hur gör du för att gå ner i vikt?

Tillägnar en tanke till alla er som lider er igenom svält-bantning (endel flera gånger om året) för att ni äter skit resterande del av året.

Jojo-bantning är något utav det farligaste som finns, sliter galet mycket på de flesta organ i kroppen.

Jag provade pulver i några veckor när jag började min viktresa.
Det absolut ända positiva var att jag gick ner i vikt.
Allt annat:
#hungrig konstant
#frusten
#trött
#irriterad
#orkeslös
#magen slutade fungera
#diarré
#sugen på allt
#gick upp lika fort när man väl åt

Nu äter jag riktigt fet och god mat och fortsätter gå ner i vikt.
Aldrig hungrig, aldrig frusen eller orkeslös.

Såhär äter jag för att gå ner i vikt, hur gör du?

2 kommentarer:

morsan sa...

Jojo, hette marsvinet som vi hade i V.Harg. LCHF är det bästa som jag har testat. Jag har försökt med både det ena och det andra. Viktväktarna funkade rätt bra, men det är som du säger: HUNGRIG, konstant. Där når man ju en viss gräns, sen får man inte äta mer. Är man hungrig nu, så äter man. Det är GÖTT !!!!!!

Fisk sa...

Hahaha morsan!