måndag 16 april 2007

Testicals - 1 - 2 -

Bloggen är öppnad och kommer fylla webben med nyttiga onödigheter av samma olikheter som de flesta med bra smak.

En helt klockren (hur ren är egentligen de flesta klockor?) idé för alla ofyllda tillfällen när livet kan kännas lite som en "för-mycket-använd" balong eller ett slitet Gameboy. Här fyller jag dina tankar, här är omstarten!

Det är inte riktigt utsatt i mina hjärnor vad som egentligen är syftet med denna bissara och högst kontroversiella blogg. Den ultimata balansen av en felfabricerad gott och blandat påse vars innehåll bara innehåller svart bäskhet, eftersom jag inte tycker om laktris.



Varsågod och sitt, ta ett djupt andetag och njut!
"Livet är allt bra fantastiskt ändock"
Och med de fint valda orden säger jag som alltid:
"Det finns bara en enda väg till framgång, och det är två!"





4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad trevligt, äntligen en intressant blogg att läsa. Ser fram emot många "viktiga" aspekter från många avlägsna platser i ditt huvud Fisk!

Anonym sa...

bisarra stavas det

Fisk sa...

Du glömde stor bokstav och punkt din jävla idiot! =D

Anonym sa...

OMGOMGOMGOMG! Jag näms i din blogg. Fast med felstavat nick XD / Kaajjin