tisdag 17 april 2007

"FörSommar" och Anställningsintervju!


















Satt i mitt svetsbås och satte i en ny pinne i handtaget, solen lyser starkt in genom fönstrena och den stora porten som nu är öppnad helt.. Det är varmt, nästan svettigt i min tröja och handskarna. Och det jag tänker på exakt den stunden är:

Fy fan så skönt! Det är.. FÖRSOMMAR! Jag hinner knappt tänka klart innan jag blir avbruten:

*-Sex Sex Sex de gammla stod på led. Jag bjöd på kex, fick nuppa tills det sved!-*

Haha, Pure X.. <3>Så läget är nu som sådant att så fort jag är klar med skolan och körkortet så kan jag börja redan nästa dag. Det känns riktigt bra att veta! Jag har ringt runt lite till hyresvärdar i Mjölby, Linköping och Kisa. I Linköping är det svårt, i Mjölby är det riktigt enkelt och i Kisa är det inte helt omöjligt heller.



Hur jag hoppas att det avlöper inom 5 månader:

-Skolan slutar och jag har svetsarprövningar i MAG, MMA och TIG

-Körkort är ett måste, helt klart. Bilen är redan klar.

-Kör hårt för att ta körkortet innan jag slutar skolan

-Flyttar till en lägenhet i Kisa tillsammans med Sara

-Efter flytten och körkortet börjar jag jobba för Montico som All-Around Svetsare på företag runt Mjölby, Linköping, Boxholm.



(Don't worry babe, it's going to be all just fine. You and me yah? För alltid!)

ps. Hälsn från Kaajjin, Dessa har samma kilopris som Kokain: http://www.nellyochnoel.com/shop/?Section=all&BrandID=83&ColorID=&StyleID=&SizeID=&Order=7&SpecCat=&ID=498300299
(VEM FAN KÖPER SÅDANA HÄR!?.. omg)



Stort tack även till pipan i Pure X som hållt mig igång hela dagen, Niklas Isfeldt! (Dream Evil)
citat från honom: Can you cook? Yes of course! Scandinavian cocks are the most Metal ones in the world!

Och med de fint valda orden säger jag som jag alltid gör:
"Även den längsta av långa kan vara kortare än en ost."

Inga kommentarer: