onsdag 18 april 2007

Tema: It's Alive!

Jahap, den största nyheten var att precis innan jag skulle packa ner moderkortet i en låda och skicka iväg den till Komplett igen, bestämde jag mig för att sätta tillbaka minnena, grafikkortet och hårddiskarna bara för att prova. Döm om min förvåning när allt hoppar igång utan några som helst problem.

Lite pill i BIOS så var allt biff igen, XP installerat och alla drivisar är i sin ordning. Helt sjukt.. RIKTIGT ROLIGT!!

Marco har åkt sin väg ifrån Eksjö's enorma ansvar. Så nu sitter jag i min ensamhet framför en konfiguration's krävande dator för tillfället.

Har hjälpt Sara igång med hennes krypin på blogspot hon också, finnes på "Sara's Blogg"

Antar att det blir mycket bilder och smakliga kommentarer på mode, skola, skitsnack och allmänt viktigt vetande. Och hör sen!

Jag har lyckats med bedriften att skada mig också.. riktigt jävla klumpigt måste jag få trycka ur mig! (förutom dessa standard skadorna: "skador") så har jag också lyckats dra upp gylfen vid fel.. tillfälle? Så nu har jag riktigt jävla ont, om man så säger.

Jag har haft svetsblänk i HÖGRA ÖGAT, enbart i högra. Och det har varit ganska lugnt under dagen ändå, men nu när klockan börjar närma sig sen kväll så känner jag kraftiga besvär av skiten igen.

-En näve grus kommer lastat!

-Till vem då?
-DITT ÖGA FÖRBANNADE IDIOT, SLUTA KOLLA IN I LJUSET DUMMA JÄVEL!

Och med de fint valda orden säger jag som alltid:
"Har man det inte under kudden så får man leta någon annanstans!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fiskdator :)

Anonym sa...

Komentar.

Anonym sa...

Hoho, fin avslutning på bloggen :)
Annars brukar man ju säga att "det är inte lätt när det är svårt" efter en jobbig dag :o)

Fisk sa...

Hehe, kanske är sant. Men jag vill vara lite mer personlig. Och snart är det dags för ett nytt inlägg. Idag blir det mycket intressanta grejer kan jag lova! <3 Itzi