torsdag 3 maj 2007

Akta synad!

Idag har jag.. tja, typ inte mycket.
Svarven gick sönder i skolan (inte mitt fel) och så hälsade lite folk från Lernia på.
Pratade lite med en snubbe där, så jag kan utan problem få lite jobb fram tills den 15 augusti.

Så då vet ni det! Muhahaha!

Testade potatiskanonen idag en bit från lägenheten.. Damn! Vilket ös det var i den. Riktigt jävla bra resultat! Tack Professorn för kalkylering och tack Per för idén:

"Med gevär så är det som så att ju längre pipa du har, ju högre utgångs hastighet!"

Sååå.. jag gjorde som han sa, och Marco och jag provsköt den.. *KABOOOM*!!

Angående "Akta Synad!" rubriken, idag är det över 70 pers (unika IP) som kollat in min profil på blogger! Ganska mäktigt.. har ju inte haft den så länge!

PS. Jag vet att det är många som läser, och jag tvingar er inte. Men skicka iväg en kommentar för i helvete! Annars slår jag er! (hahaha)

Och så ska jag väl säga som jag alltid gör efter dessa fina ord:
"Har man inte brön så får man ta röv" (?)

1 kommentar:

Anonym sa...

KOMMENTAR FTW!! Du är helt sjuk fisken! Keep up the Good Word (k)