lördag 5 maj 2007

En lyckad helg!



Jaahaap!!

Bilderna sumerar lite vad som har hänt under helgen..
Har skjutit 10-15 kg potatis. De vuxna har varit helt lyriska enda sedan det första skottet över 100 meter ut på en åker. (akta vildpotatis!)

De ville testa styrkan i min kanon, så jag fick skjuta på ladugårds väggen.. rakt igenom! Sen fick jag en masonitskiva (12 mm) att försöka skjuta på. Det är limmat i flera lager, de trodde aldrig att jag skulle kunna göra någon skada på den. Inte ens med 50 potatisar.
Rakt igenom på första skottet!
Provade att plocka i lite sten också, blev som en jävla hagelsvärm (hålet i mitten på skivan)
Fick lite porslin att ha roligt med också.. (kommer klipp ang det)

---

I övrigt så var jag på konstvisning som de duktiga eleverna på Anders Ljungsteds Gymnasium i Linköping (aka Ljunkan) har fixat. Sara hade egna grejer uppe på väggarna där. Riktigt nice faktiskt! Dock lite lustigt folk där.. Söta vetja! Hahaha!

Haft mys mys med Sara också, givetvis! Sen tittade NilaC till oss en sväng med..
Riktigt lyckad helg med andra ord!


Och med de fint valda orden säger jag som alltid:
"The Smokin Finger Trick"

6 kommentarer:

Anonym sa...

DAMN!! Fy fan så fränt! Är det bara vanlig jävla potatis? Shit, den där kan du ju döda folk med ffs!

Fisk sa...

Japp! Hederlig King Edward. Haha!

Anonym sa...

Ryktena säger att Fisken, tillsammans med sin kära potatis, snart ska rycka in som fredsbevarande soldat nere i Libanon. Där nere ska han bekämpa terrorister med King Edward och bjuda lokalbefolkningen på riktig svensk färskpotatis.

..Föresten, jag ska provskjuta den där någon gång :)

Fredrik sa...

Ballt bygge fisk! Hört att Wholle har massor av porslin. ;)

Fisk sa...

Haha! Ska nog ta en närmare titt på den saken caffe.. tack för tipset! xD

A|Fake sa...

Jaha du bror, det var ju ingen LITEN pryl du snickrat ihop.. hehe. Får bygga en att ha här ute i skogen med ^^