tisdag 8 maj 2007

Förödelse, Anställning och Pengar



Direkt till dagens rubriker då, Sara skickade en hel hög med bilder tagna från helgens bravader med kanonen och grillfesten på fredagen. Tog ut den bästa.. som jag tycker sammanfattar hela temat..

Förödelse!

Andra grejen är att jag nu skrivit under för Montico, så att jag får 2 extra prövningar betalda. Känns bäst så just nu när jag har sånt "oflyt" med pinnen (bara roten). Har bara imorn på mig tills prövningen. För övrigt så får jag en chans till veckan innan vi slutar (den 25?) att lägga fler svetsarprövningar.

Så om det blir galet så får jag minst 1 chans till. Montico pyntar 2 st till, så jag ska försöka ta rostfritt med TIG.

Ekonomi! Nu har det löst sig med hyran, svetsarprövningarna och att leva! Myntade ganska fint idag faktiskt, och farsan har inte varit inblandad. haha.. Muahahahahaha!! Tack R Karlsson! (18k) hehe

Inte fått något svar från någon av lägenheterna, lagt intresseanmälan på 5 st. Vill flytta ihop med Sara i sommar!

Och efter de fint valda orden säger jag som alltid:
"Jag tycker det är fel att kalla det "Melodifestival".. Visst att det är en fest, och visst att Kikki Danielsson är en val"

Inga kommentarer: