onsdag 1 augusti 2007

Sannolikhet?

Ehrm.. grejen? Min Sierra var ganska ovanlig i det avseendet att den var snygg i lacken, välvårdad och att modelen Sierra 2.0 GT inte är så vanlig.

Sara och jag ligger och myser då Sara helt plötsligt säger:
"Det kommer en Ford här ute.."
Jag reagerade inte så starkt på det precis.. förutom när det sista killen gjorde innan han parkerade var att trycka ner lite på gasen..

Oj Oj Ooooj vad jag flög upp snabbt..

Såg bara lite ena baklyset ifrån vårat fönster.. det räckte..

Jag greppade kameran och kutade ner till bilen..




Hur stor är sannolikheten att vi bor på samma gata? shit..

Killen som ägde bilen var trevlig som fan, jag såg att inredningen inte var av högsta kvalité precis förvisså.. Grejen var att han funderat över att sälja den! Så jag fick ringa upp till Sara och be henne komma ner och öppna, för att ta med nycklarna hade jag inte en endaste jävla tanke på.

Skrev ned mitt namn och telefonnummer, och fick han ens tanken på att sälja den igen så bad jag honom att slå en signal direkt.

Jag kan bara avvakta och drömma.. hoppas!

2 kommentarer:

Emeli sa...

shit. den var skitsnygg ju :|

SÄLJER HAN DEN;
- KÖP DEN!

:D

Fisk sa...

Hehe, kan säga att jag verkligen vill!