måndag 23 april 2007

Den ultimata titeln!

Ehrm.. Idag.. Så..
Idag har allt gått bra, svetsen funkat som Jag ville och jag blev klar med PC efter 9 månader. Märkt det nämligen att jag får automatisk blåsverkan om inte återledaren sitter direkt i arbetsstycket när jag svetsar med minus.

Batterierna till MP3 spelaren tog slut lagom när dagen tog slut. Så jag får verkligen inte glömma att ta med nya tills imorn, viktigt det där!

Fyllde på däcken med luft.. Helvete vilken skillnad! Glider som aldrig förr den där Cindy Spruce.

Annat som hänt idag, erhm.. Jag lyckades att misslyckas med kålpudding. Haha, blev helt fucked up!

Var lat, så jag ska hämta ut Sara's grejer imorn.. promise!

Och med de fina orden säger jag som alltid:
"Ja visst gör det ont när knoppar brister, varför tveka att ta ett torskblock till?"

Inga kommentarer: