söndag 22 april 2007

Kisa vs Linköping

Nu har jag kommit hem efter helgens besök i Kisa åter igen. Jaa, den där Sara.. Hon är allt för mysig!

Hänt en del över helgen faktiskt, sålde mitt Xbox 360 till Anders Andersson, back in the old days. Från Allhamra. Så nu ska man väl överleva månaden ut.
Sara var iväg till den stora staden Linköping igår (lördag) för att se ut lite grejer till det kommande bröllopet. (hennes moder då vill säga, tro inget annat) Beställde lite gejer till Sara förra veckan som jag ska hämta ut imorn (D&G) hi hi hi, busigt minst sagt!


Ho blih noh glah!

Som rubriken berättar så har vi övervägt fram och tillbaka vart vi ska ta vägen efter att jag kommer hem från utbildningen, det lutar nu mot Linköping och en plats som heter "Berga"
Ringer och ställer oss i kö imorn, så får vi se om jag lyckats sparka ut lite pengar tills dess.

Och med de fint valda orden säger jag som aldrig:
"Det är mänskligt att fela och även den bästa kan vara bättre"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, ibland överträffar du nästan dig själv fisken. Iof, kommer man från kisa är det väl inte helt oväntat kanske.

Vidare, berga you say? Då kan vi sitta och sjunga tillsammans på 201an varje vardagsmorgon sedan :D

Fisk sa...

Haha! Lätt att vi får. Om det blir så, lugnt om man hoppar in i Itzilan's säte och drar igång föreningen mer? =P